پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

برای بابا مسعود گلم

1397/12/28 21:06
نویسنده : Maman mona
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!

دختر که باشی میدونی مردانه ترین دستی که میتونی بگیری و دیگه از هیچی نترسی دستای گرم و مهربون پدرته....

بابا مسعود عزیز و مهربونم عااااشقانه دوست دارم و خواهم داشت ،میدونم بهترین بابای دنیا برام میشی،میدونم نمیزاری آب تو دلم تکون بخوره،میدونم نمیزاری حسرت هیچ چیزی به دلم بمونه، میدونم که همیشه مثل کوه پشتمی و نمیزاری کسی بهم بد کنه،منم دعا میکنم که همیشه سااااالم باشی و شاد و بهت قول میدم همونی باشم که تو میخوای،ان شاءالله....

 

 

 

روز تو هم مبارک داداش خوشکلم

 

امسال روز پدر و چهارشنبه سوری با همه و آیین باستانی ایرانیان عزیزمونم مبارک

 

پسندها (3)

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
15 اردیبهشت 98 17:23
😍چه چهارشنبه سوری قشنگی همه دور تا دور جمع شدند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد