پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

نیم سالگی عشق مامان بابا

1398/3/9 12:55
نویسنده : Maman mona
3,004 بازدید
اشتراک گذاری

آزاد باش دخترم

شادی کن

برقص

بلند بلند آواز بخوان

بلند بلند بخند

زندگی کن تا همیشه....

دخترک رویاهای تمام نشدنی من

با من نفس بکش کودکم،

من تو را آزاد به دنیا آوردم

مثل دریا مثل موج....

تو هر روز از نو در من متولد میشی....

شش ماهگیت مبارک عشق صورتی و نرم مامان ،ان شاءالله که همیشه سالم باشی و شاد و پرشور....

امروز برای چکاب شش ماهگی بردمت و خدا را هزارن بار شکر از لطف بی کرانش همه چیت خوب بود

وزن:۷/۲۰۰

قد:۶۷

دورسر:۴۰/۵

بعد یه اتفاق جالب توی ۲۷ اردیبهشت گوشت رو سوراخ کردیم و در ۲۵ اردیبهشت هم برای اولین بار بهت غذای کمکی دادم قشنگم،داداش پرهام اینقدر از غذا خوردنت دوق زده شده بود که میگفت مامان فکرشو بکن پردیس داره غدا میخوره یعنی بزرگ شده؟😂

 

 

 

 

 

 

 

 

خودت و عمو یعقوب

 

پسندها (5)

نظرات (1)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد