پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

هشتمین ماهگرد توت فرنگی مامان

1398/5/23 15:53
نویسنده : Maman mona
766 بازدید
اشتراک گذاری

برایت دلخوشی های بسیار آرزو میکنم،تا غمگین که شدی؛یکی از آن خوشی های کوچک،لبخندی عمیق بر لبت بنشاند

دعا میکنم همیشه دلت آرام باشد

دختر خوب و زیبا روی خودم سلام،هشتمین ماه زیبای زندگیتم گذشت،توی این ماه هم از پیشرفتلت اگه بخوام بگم که سینه خیز ولی با سرعت به همه حای خونه سرک نیکشی ،کحا که دیگه نمیری،😂 عزیزکم برامون دست میزنی صدا دار ،چنان دوقی میکنیم برات که نگو،و تازگی ها هم بای بای کردن یلد گرفتی عشق دست کوچوی من....

عااااااااشقتم هواتا.....

 

این از دندونای خوشکلت

 

 

 

داری شست پاتو میخوری😂

 

 

 

 

 

 

 

تغییرات خود خوشکلت در گذر زمان

پسندها (5)

نظرات (4)

🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
23 مرداد 98 20:10
۸ماهگیت مبارک  پردیس جون❤
Maman mona
پاسخ
❤️
نرگسنرگس
24 مرداد 98 1:55
خوشگل من 8 ماهگی مبارک .❤💙💚💛💜
Maman mona
پاسخ
❤️
نرگسنرگس
24 مرداد 98 1:55
ما با افتخار شما رو دنبال کردیم . شما هم لطفا ما رو دنبال کنید...😉
Maman mona
پاسخ
چشم حتما
❤️Maman juni❤️Maman juni
24 مرداد 98 4:44
ای جانم 
چه دندونای خوشگلیم داره وااااای 🥰🌹🌹
Maman mona
پاسخ
🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد