پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

ده ماهگی صورتی خوشمزه خونه ما

1398/8/4 12:22
نویسنده : Maman mona
211 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ده ماهه ی من این متن خوبو جایی خوندم خیلی به دلم نشست مینویسم برات که بمونه به یادگار

می دانم دختر بودن در این دور و زمان چقدر درد دارد

می دانم زخم زبان ها میشنوی

تبعیض میبینی......

نامردی میبینی.....

میدانم گاهی آزارت می دهد این حنس مونث بودن

موهای بلندت حتی

اما رهایشان کن که عطرش جلن دهد به تابستان

پاستیل های رنگیت را با ذوق وصف ناپذیر مزه کن

ناخن های کشیده ات را لاک بزن

و موهایت را که خیمه میزنند به چشمانت کنار بزن

کفش های پاشنه دار مورد علاقه ات را به پا کن

و در این شهر آزادانه بگرد

بلند و سر مست قهقه بزن تا صدای خنده ات کر کند گوش تمام آنهایی که میخواهند تو را فقط ابزار بدانند

بگذار هر چه میخواهند بگویند اصلا به درک!

اما تو خودت باش...

همان جنس لطیف پر از احساس

با شیطنت های تکرار نشدنی ات.

خوشکل خوشمزه من ده ماهگیت با تاخیر خیلی مبارک باشه ،شمارش معکوس تا تولد یک سالگی تو عشق بامزه ما،دختر خوب و خوشکلم توی این ماه هم دستتو میگیری به رو روئک و باهاش راه میری اما هنوز مستقل نمیتونی،تلفن یا کنترل تلویزیون یا حتی کنترل کولر رو میزاری رو گوشت و میگی اَدو(یعنی الو)،به شدت شیطون شدی مداد رنگای دادش پرهام رو برمیداری رو دیوار خط خطی میکنی ،یه روز دیدم دیوار خط خطیه گفتم خدایا پرهام که وقتی کوچکتر بود از این کارا نمیکرد چرا الان که بزرگ شده اومده این کارو کرده بعد یه روز حواسم بهت بود تا خود شیطونت با سرعت نور اومدی سمت مدادای داداش و قشنگ کنار دیوار وایسادی دستتم گرفتی به بالش و خط کشیدی،دیگه از دفتر مشق داداشم نمیگذری پنج تا برگه از مشقشو کندی براش،خواستم دعوات کنم ،پرهام خوشکلم گفت ولش کن مامان بچه هس نمیفهمه،هر چی ما دفتر دیگه و مداد جدا میزاریم کنارت فقط اونی داداش داره باهاش مینویسه رو نیخوای،خلاصه اوضاعی داریم ما موقع مشق نوشتن داداشی،

توی چکاب ده ماهگیت عزیزم دور سرت اصلا رشد نکرده بود نگران شدم کلی ،بهم گفتن صبر کن تا ۱۱ ماهگی اگه بازم رشد نداشت بعد برمت پیش دکترت

وزن ۸ کیلو ۷۰۰

قد ۷۴

دور سر ۴۲/۵

همیشه ان شاءالله سالم باشی عشق کوچکم

دوست دارم خدا تا......

 

 

خودت و داداشی صبح زود منتظر سرویس داداش

تاره از خواب بیدار شدی با صورت باد کرده😅

.

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد