پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

۱۱ ماهه خوشمزه من

1398/8/10 15:28
نویسنده : Maman mona
188 بازدید
اشتراک گذاری

می گدیند زن جنس ضعیف است ،باور نکن دخترم؛

زن ها همیشه قوی تر از مردها بوده اند،

شجاع تر،قدرتمتد تر،باهوش تر....

زن ها فقط یک نقطه ضعف بزرگ دارند،

که همیشه همه چیز را قربانی اش می کنند،

وآن چیزی نیست جز"عشق"

دنیا را هم به نامشان کنی،باز هم

یک نفر را میخواهند تا به او تکیه کنند،

می خواهند کسی دوستشان داشته باشد،

می خواهند دیده شوند...

می خواهند برای یک نفر خاص مهم باشند.

بعدها برایت مینویسم که عشق برای زن ها هم نقطه ضعف است هم نقطه ی  قوت...

سلام ۱۱ ماهه خوشمزه من،دختر خوبم واقعا واقعا این ۱۱ ماه برای من خیلی زود گذشت و با وجود تو چه خوب گذشت،خوشحالیم به خاطر بودنت تو زندگیمون،نخصوصا داداش پرهام که همچنان ذوق داشتنت رو داره که نگو...

عزیزکم چون توی ده ماهگیت دور سرت رشد نداشت گفته بودن که دوباره ۱۱ ماهگیتم ببرمت برای چکاب که دیروز بردمت خدا را شکر کمی رشد داشت و گفتن که جای نگرانی نیست،دور سر:۴۳/۳ 

وزن ۹/۳۰۰

قد :۷۴

از اونجایی که بابایی الان یه هفته هست بیمارستان پیش عمویعقوب و شما دوتا کلا حوصلتون سر رفته بود سه تایی با همدیگه دیروز رفتیم پارک ،وقتی باد میخورد تو صورتت و اون هوای آزاد و محیط باز رو میدیدی همچین میخندیدی که منم از خنده تو خندم گرفته بود....

شادی همیشگیتو از خدا میخوام ،خوشلکم

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)


11 آبان 98 8:39
سلام حتماً بچه تان را به متخصص مغز و اعصاب نشون بدهید،پسرم هم همین وضعیت را دارد پیشنهاد من دکتر محمدی هست.
Maman mona
پاسخ
سلام،از نظر دور سر؟؟،آخه تحت نظر متخصص اطفال هست به خاطر همین موضوع،یعنی پیش متخصص مغز و اعصابم ببرمش؟
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
14 آبان 98 14:26
من شما رو دنبال کردم لطف دنبالم کنید

12 آذر 98 19:57
اگر خواستی با من ۰۹۱۲۶۲۰۲۶۴۵ تماس بگیرید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد