پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

تولد تولد تولدت مبارک

1399/9/16 10:48
نویسنده : Maman mona
534 بازدید
اشتراک گذاری

تلفیق زیباییست،

موج موهایت در بادو رقص دست هایت،

چین دامن و رقص پاهایت

تو نوید پاییزی برای منِ پاییز پرست

آمدنت مبارک قاصدک روزهای سرد

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍂🍂🍂🍂🍂🍁🍁🍁

زیبای پاییزیِ من !قشنگم،خوش اخلاقم،شیطونکم،صورتیِ خونه ی ما،تو دوساله شدی عزیز دلم،تولدت پرتکرار باشه،الهی که صد ساله شی،غم نبینی و پیر بشی،تو شادیا گم بشی

شب تولدت خودم برات کیک درست کردم،مثل خودت صورتی و خوشمزه بود،بابایی برات اسپیکر بزررررگ گذاشت با کلی آهنگای شاد ،و جشن کوچک ۴ نفره گرفتیم با داداش پرهام که عششششق جشن تولدِ

کلی به همگیمون خوش گذشت

تا آخر شب که دیگه عمه مریم اومد و کلی برات رقصید ...

البته اینم بگم نمیدونم چرا شب تولدت اصلا مثل همیشه خوش اخلاق نبودی،همش کسل بودی،از بغلم پایین نمیومدی.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد