پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

عیدت مبارک دختر قشنگم

1400/1/10 18:18
نویسنده : Maman mona
210 بازدید
اشتراک گذاری

حال نیکو،فال نیکو،سهم هر روز شما
شادو پیروز و مبارک باد نوروز شما
هر دم و هر روزتان سرشارِ احوالات ناب
لحظه هاتون شادِ شادو دلخوشیتان بی حساب!!
سال نو مبارک،هم برای تو دختر قشنگم هم نی نی وبلاگیای گل و مهربون

ان شاءالله که سال ۱۴۰۰ بهترینا قسمتمون بشه،الهی که سالم و شاد باشیم هممون،الهی هر چی ناراحتی و مریضیه تموم بشه

دختر خوبم دلیل اینکه برای تبریک سابنو دیر اومدم به وبلاگت اینه که مامانی روزای آخر سال چشمشو عمل کرد و از شر عینک برای همیشه تمام شد و خواستم یه کم رعایت کنم و دور گوشی و لپ تاپ نیام تا چشمام خوبِ خوب بشه،حالا بعد از چند روز گفتم بیام و برات چندتا عکس بزارم

قشنگِ شیطونم من همچنان تو رو پوشک میکنم ،میدونم خیلی دیر شده،اما واقعا خودمم کمکی نکردم بهت هنوز،حالا میخوام سعی کنم از امروز بهت بگم و کم کم باز بزارمت،در مورد حرف زدنتم که یکی از نگرلنی های این روزامه،بگم که ماشالله خیلی حرف میزنی اما تلفظ کلمه ها رو هیچ کدوم کامل و واضح نمیگی،به جز کلمه نه و بله که محکم و با صراحت میگی ،بقیه چیزا رو فقط هم آهنگ با ادن کلمه میگی اما خودشو نه،با دکترت صحبت کردم ،بهم گفت نگران نباش،همین که هر ماه چیزای جدید رو یاد میگیره اما فقط توی تلفظش مشکل داره جای نگرانی نداره،و چون محیطش کوچکه و حرف کم میشنوه طبیعیه که کم صحبت کنه،ان شاءالله که زود برامون شیرین زبونی کنی

جدیدا یه رقص زیبا و باحال یاد گرفتی و بابا کلی برات ذوق میکنه ،بابایی میگه خستگی کل روزم با رقص دخترم در میره،بابایی به شدت عااااشقته،و به قول خودش خط قرمزشی😅

الانم که موهاتو به طرز وحشتناکی پسرونه کوتاه کرده🤭

خلاصه که ما خیلی دوست داریم و عاشقتیم تقریبا دختر شلوغی هستی،و وقتی خوابی خونه خیلی سوت و کوره،تا بیداری هم فقط راه میری و همه چی رو به هم میریزی،هیچ دفتر و کتاب سالمی دیگه ما نداریم همه رو پاره و خط خطی کردی،اعصاب معصابم جدیدا نداری اگه یه چیزی خواستی و ما حواسمون نبود لیوان،گوشی هر چی بهت نزدیک بود پرت میکنی سمتمون....

یه چندتا عکس از این روزات بزارم،بمونه به یادگار

پسندها (3)

نظرات (2)

آبجی مهناآبجی مهنا
10 فروردین 00 20:58
پردیس جان عیدت مبارک 😘
مامان پردیس من دنبالتون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید 🥰
Maman mona
پاسخ
چشم حتما
مامان صدرامامان صدرا
11 فروردین 00 10:11
عیدتون مبارک سال خوبی داشته باشین ❤❣
Maman mona
پاسخ
ممنون عزیزم🌺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد