پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

روز دختر

1398/4/13 0:26
نویسنده : Maman mona
217 بازدید
اشتراک گذاری

دختری دارم شبیه خودم،با چشمانی که همه ی دنیابش از پشتش دیده میشود،خودم فدای صورت ماهش میشوم

اما کاش روحش به پدرش برود

مثل مردها شود

وهمیشه از پس هر زمین خوردنی برخیزد

مهربانی را یادش میدهم

اعتماد را هم..

یادش می دهم که همه دنیایش را با مادرش قسمت کند

حتی خطاهایش را....

آنوقت تنها نمی ماند....

دختری دارم شبیه خودم

اما قوی تر،بسیار بخشنده تر،بسیار مهربانتر

روز تو عشق مامان و همه ی دخترای خوشکل نی نی وبلاگی مبارک،براتون اینده شاد و امنی را از خدا میخوام

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
13 تیر 98 0:33
لبخند زیبای خدا روزت مبارک🌷💗💗
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
13 تیر 98 1:53
دخمل خوشگل  روزت مبارک
مامان صدرامامان صدرا
15 تیر 98 2:19
روزت مبارک عزیزم💖💖💖
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد