پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

شمارش معکوس تا تولد شیرین عسل

1399/7/13 10:04
نویسنده : Maman mona
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

صدای تو خوش آوا ترین ملودی زندگی ماست و بخیر میکند روز ما را😘

شیرین عسل،بانوی من!

چقدددددد دلم واسه اینجا و نوشتن برات تنگ شده بود ،دختر گلم کمتر از دو ماه دیگه،ما دو ساله که ما تو را داریم و به شدت مسروریم از داشتنت،خوشمزه ی من روز به روز لحظه به لحظه خدا را به خاطر داشتنت شکر میکنم،بابایی کلی ذوق داشتنتو میکنه،همیشه میگه واقعا چه خوب شد که خدا به من دختر دادا😊

دختر خوبم با اینکه چیزی به دوسالگیت نمونده خیلی کم حرفی قشنگ من،همه جیو هزار ماشالله میفهمی،زود عکس العمل نشون اما کم حرف میرنی،یا اینکه چیزی بهت میگیم،کم پیش میاد تکرار کنی،عیب نداره،بالاخره دیر و زود داره حرف زدن،اما همین که برای هر چیزی زود عکس العمل نشون میدی ،یا اگه بهت میگیم فلان چیزو برو بیار میری میگردی پیداش میکنی خودش خیلی خوبه،مثلا من وقتی دارم برات شیر درست میکنم میای بهم میگی من،یعنی پیمانه شیر رو بده من،بهت میدم،قشنگ قاشقو پر میکنی ،میریزی تو شیشه،یا اینکه موقع سفره انداختن بدو بدو میای اشاره میکنی به قاشق که بده ببرم،برای خودت دفتر داری و خط خطی میکنی،که اون خط خطیا خداتا برام ارزش دارن،همین که بابایی پاش میرسه تو خونه،با سرعت فوق نوری میری شلوارک به دست میای،که یعنی بابا عوض کنه،یا اگه بابایی عمدا سوئیچ ماشینو برمیداره ،میگه خداحافظ،میری یه جوراب میاری ،که یعنی بپوش،خودشیرین کی بودی تو😁

همین کارا رو میکنی،بابا دلش ضعف میره برات،منم که غشششش

وقتی هوس آهنگ و قر میکنی،یه شونه تو بالا میندازی،اشاره میکنی به تلویزیون،به محض روشن شدن،کاری نداری آهنگ شاد باشه یا غمگین وسط سالن قر میدی...

مامان،بابا،دادا(داداش)مهنا،مهدی،دایی،نانا(ثنا)عمه،آب،غذا(نونو)،اینا رو میگی

خلاصه که تو شدی عشق ما،رفت

مطمئنم تو میشی همدم و رفیق من،مادر

تو میشی سنگ صبورم...

تو مهربونترین دختر دنیا میشی

خیییییییلی عاشقتم ،فندق خانم

رفتیم ،گیم فان پیش مبین آقا

همه ی لاکای عمه مریمو خراب کردی ازبس عاشق لاکی،حتی از تو خیابون،ویترینای آرایشی فروشی که میبینی لاک گذاشتن ،دستتو به همون سمت نشانه میگیری و گریه

گاز نزنم ای دستو باید چه کارش کنم؟

کاملا پسر شدی

پسندها (2)

نظرات (1)

مادر خانه دارمادر خانه دار
28 آبان 99 7:17
تا میتونی از خنده هاش لذت ببر .خیلی زود میشه 9 ساله و یهو میبینی اااااااااااااااااااااچه زود گذشت کاش بیشتر از بچگیش لذت می بردم .
Maman mona
پاسخ
بله،واقعا همینطوره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد