پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

17 ماهگی خوش خنده مامان

1399/2/12 0:07
نویسنده : Maman mona
172 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه خانم!

پوزش بابت دیر اومدنم به وبلاگت،دخترکم،این روزا خیییلی درگیر درس و مشق داداش پرهامم،چون الان دوماهه که داریم خودمون درس میدیم بهشون،خیلی کم وقت میکنم که بیام بنویسم،دختر قشنگم ولی به دل نگیر ،من از همون اول به دنیا اوندنت یه دفترم باز کردم و برات اونجا هم مینویسم،تمام ماهگردای قشنگتو اونجا مرتب نوشتم،دختر زیبای من،تو توی این ماه برا خودت مامان شدی،قشنگ یه بالش کوچک با یه عروسک میزاری روش و براش لالایی میخونی  مثلا میخوابونیش،دیگه اینکه بهت میگیم بشمار،دستتو میاری جلو انگشتاتو میشماری میگی،یه،دو،ته،نه،ده...

دیگه اینکه هر لباسی مربوط به هر کدوم رو میشناسی و میبری تو کمد خودش میزاری،تا بهت میگم بریم مامیتو عوض کنم،جلوتر از من میری سمت دستشویی

دفتر میاری برای خودت خط خطی میکنی...

خلاصه که ما باهات عشق میکنیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد