پردیسپردیس، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

جان جانان

چه کرده ای تو با دلم که ناز تو نیاز ماست

و اما ۱۲ ماهگی جوجه پنبه ای

1398/9/11 11:45
نویسنده : Maman mona
174 بازدید
اشتراک گذاری

دختر هدیه ارزشمندی از طرف خداوند است

دختر داشتن یعنی هر روز هزار دلیل

برای لبخند زدن داشته باشی

سلام خوشکل خوشمزه من،سلام پرنسس یک ساله من،سلام بهترین هدیه خدا،تو یک ساله شدی ،عزیز دلم ،دختر مهربون و متینم،خیلی زووووود گذشت گل من،

بگذارهر ثانیه حال تو خوب باشد

بگذار رفتنی ها بروند و ماندنی ها بمانند

تو لبخندت را بزن

حال خوبِ خودت را

به هیچ اتفاق و شرایط و شخصی گره نزن

بی واسطه خوب باش

بی واسطه شادی کن

بی واسطه بخند

تو که خوب باشی

همه چیز خوب میشود باور کن.

روز تولدت چون قرار بود بابا بره بیمارستان پیش عمو یعقوب وقت کیک سفارش دادن و این برنامه ها نبود فقط خودم تند تند یه کیک برات درست کردم و شمع و لامپ ریسه ای و اسپیکرم که تخصص داداش پرهامه و همه چی رو خیلی زود واست آماده کردیم ولی در کل شب خیلی خوب بود و بهمون خیلی خوش گذشت ،ان شاءالله ۱۲۰ ساله بشی پردیس بانوی بانمک خودم،ان شاءالله همیشه دلت آرام باشد و شادی مهمون همیشگی دلت باشد ،قربونت برم بردمت واکسن یک سالگی بهت زدن و چکاب که خدا را شکر گفتن که این واکسن تب و درد نداره،و از نظر وزن و قد و دور سرم خوب بودی خدا را هزاران بار شکر

وزن:۱۰ کیلو

دور سر:۴۳/۵

قد:۷۵ سانت

تنت سالم و لبت خندون باشه نازدونه من

دوستت دارم هواتاااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جان جانان می باشد